28 decembrie 2010

je ne regrette rien

                          
      

                       Cu toti avem secretele noastre , care mai bine ramane neaflate , cu toti avem faptele noastre pe care vrem sa le uitam si eu imi faceam jocul din cutia mea de trucuri si ma jucam cu mintea lui , plantand bombe pentru a intra dar acum jucaria mea preferata m-a parasit si mi-a vorbit fara regrete despre dragoste si ura si intotdeauna cu un pas inaintea mea mi-a spus ca ce a mai ramas in urma e doar o gluma Prinsa jucandu-ma am dat gres si nu regret nimic dar stiu ca am dat gres , am dat gres , am dat gres si nu regret nimic . Devenise totul atat de comod in lumea lui roz care-mi fura toata splendoarea si ma lasa zbatandu-ma in sinea mea ca un copil pierdut in vremurile de demult . Ma jucam cu mintea lui pentru ca-l iubeam de cate ori ii dadeam drumul pentru el deveneam o papusa parasita .

Niciun comentariu: