22 ianuarie 2011

Tristete...


Este intuneric , este frig , este prea liniste
Capul meu e atat de plin , ca pot incepe o revolta
Si cand merg  pe strada
Ma gadesc , si vreau sa ma intalneasca
Cineva care crede , care  respira , exact ca mine
Si daca nu exista , vreau sa fiu singur ,
Sa visez din nou cu ochii deschisi
Sa ma uit la stele , sa ma uit la cer
Si sa-mi amintesc ca eu traiesc ,
Pentru a afla din nou cum trebuie sa respir
Cand vad norii , luminile
Imi amintesc vremurile bune .
Am fost impreuna tot timpul
Si acum , numai in mintea mea .
Vreau sa dorm , sa simti bataile inimi
Si daca eu nu pot crea un zambet
Ma voi ridica din nou si voi incerca...
Vei fi intotdeauna in mintea mea
Vei fi acolo chiar daca mor
Inca o zi a trecut si eu ma gandesc la tine
Eu chiar nu pot uita si nu vreau sa ...
Dar acuma incepe sa ploua
Simt profund durerea
Si ma gandesc
La tine ...

 De Dante & Mojo

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte frumos:X:X:X: sper sa o ti tot asa cu treaba asta k e foarte frum;)
astept cu nerabdare postarile urmatoare;):-bd:*