22 decembrie 2010

Nu ma parasi !

                              

                             Ma faci sa ma gandesc la cum poti raspunde cu asa seninatate , cand am intrebat " daca ne vom revedea ?"Tot timpul cand vorbesti prea mult , eu stiu ca nu intelegi si totusi pentru un moment , iti inteleg miniuna si plang . Lacrimile mele macar te impresioneaza ?Continui sa spun " vreau sa fiu iubita " , in  felul meu special , dar tu nu intelegi si am acest sentiment suparator , cum ca n-am sa te revad niciodata . As vrea sa-ti pot spune , dar nu-mi pot gasi cuvintele sau poate mai degraba ti-as asculta minciuna .Nici macar nu pot spune " nu ma parasi " , oare cand o sa-mi dai drumul la mana o sa uiti de mine ?As vrea sa-ti pot spune ,dar nu-mi pot gasi cuvintele si poate mai degraba ti-as asculta minciuna .Nici macar nu iti pot spune " nu ma parasi ".



Niciun comentariu: