20 ianuarie 2011

Frumoasa pentru Durere


Alergand prin intuneric
O singura candela ce incearca ,
Sa lumineze o clipa .
Intunericul ma  ascunde
Stiu , sunt moarta de mult ,
Dar imi place sa simt moartea .
Acept ca s-a terminat de mult ,
Atunci cand eu am inceput ,
Sa traiesc intr-o lume fara timp ,
Sfarsita de mult .
Simt cum dormeam de mult in adanca moarte ,
N-am uitat ,
Nu mi-am dorit sa fiu aici .
N-am viitor ,
Nici speranta .
Tot ce mi-a mai ramas este ,
Frumusetea  dureri din mine ...
Intunericul ne luminat ,
Totul e invechit de cand ,
Lumea s-a sfasit intr-o clipa fara de inceput ...
Blocuri si  clipe moarte ,
Si dupa toate am ales  frumusetea dureri .
S-a terminat iar ...
In memori sunt lacimi ,
O lume  pe care numai eu o inteleg ,
Si ma intorc in ea ,
Frumoasa actiune ce  se  petrece in ...
Imi aduce aminte ca traiesc intr-o lume infrumusetata de durere
Acum voi ramane ...
Si voi vedea
Aceea lume .

Un comentariu:

Unknown spunea...

imi place poezia^^