30 aprilie 2012

Innocent smile


           Stiu , acuma sunt un nimeni ( ar trebuie sa ploua ? ) , defapt in acest moment nu-mi doresc sa fiu cineva , de ce sa ma priveasca lumea  asa cum nu sunt ?  Poate pierd multe din vedere , dar e mai bine sa fi  un nimeni , pentru ca atunci cand  faci o gresala nu au de unde sa stie toti si putin le pasa . 
          Lumea poate parea frumoasa la prima vedere , totusi e locul unde nu poti rezista fara sa nu te comporti macar 1% ca ceilalti .
          Pot jura ca atunci cand ma imbrac , imi repet in minte de cateva ori bune : " nu o sa le placa " , apoi ma trezesc la realitate si zic : " cu-i pasa  " . Intr-un final cu-i pasa cum arati , te imbraci atata timp cat esti un nimeni , doar familiei si totusi exista persoane a caror familie nici macar nu vor sa auda de ei , deci prin urmare mereu poat fi mai rau decat bine . Acuma nu gandesc eu negativ , poate fi mai bine decat rau , dar depinde din ce unghi privesti . Mai bine te-ai abtine sa privesti din mai multe unghiuri , o sa ajungi sa te contrazici cu tine insuti si asta-i dureros , nu doar dureros foarte dureros , pentru ca sa poti face ceva cum trebuie sa pari mai  bun decat esti cu cel putin 2 procente .
         Stiti ce e ciudat ? Eu nu scriu pentru a fi cunoscuta , nu scriu pentru a ma calma sau a-mi varsa nervi undeva , scriu pentru ca asta ma face sa red ca pot trezi si eu cateva persoane intr-o altfel de realitate , caci pentru fiecare realitatea va fi alta . Nimeni nu-i obligat sa se puna in locul celuilalt , dar ar fi dragut sa incerce asta , l-ar face mai bun .
        Cateodata ma simt de parca lumea ar fi a mea , in alte momente ma simt de parca as pierde totul . Asta ma  face sa inteleg ca nu pot avea tot ce-mi doresc si-mi aduce aminte ca trebuie sa lupt pentru saracele mele vise .
       Ador sa privesc totul dupa geam si totusi uneori imi doresc sa fiu acolo , dar niciodata nu ajung acolo , asta pentru ca undeva in sufletul meu simt ca nu-mi este locul acolo .
       Acum , la final ajung la titlul acestei postari , un titlu negandit , asezat pe pagina de la bun inceput fara sa stiu ce voi scrie , caci mie cuvintele imi vin cu timpul . Acest titlul are legatura cu lucrurile care ma fac sa zambesc , fara sa ma faca sa gandesc la ceea ce a fost sau ce va fi . Zambetul acela care apare rar , dar te face cu adevarat  fericit .


                                                                           P.s. Nimeni nu te va face fericit , decat tu !









Niciun comentariu: