16 februarie 2012

Cutu , cutu ...

             Vai de mine si amar de noi , tineri , batrani , copii ... vai de noi , caini in loc sa scada pe acest  ger parca se inmultesc si mai nou nu se multumesc cu ceea ce  le servesti sau le ofera  pur si simplu gunoiul tau , acuma mai vor si o bucata  de pulpita omeneasca .
            Apoi daca inceputul vi s-a parut o gluma va spun cu toata sinceritatea ca nu a fost si nu va mai fi , mai nou cu siguranta n-o sa duc iar prea curand gunoiul la tomberon , nu din lene sau altceva ci din pur si simplu fapt ca nu vreau sa ajung la urgente pentru un caine ce gaseste atractiva o bucatica din corpul meu . N-am nimic cu aceste vietati , nici n-as vrea sa am , pur si simplu astazi  , mai exact acum o ora si cateva minute am dat buzna  intr-un magazin alimentar pentru ca dorinta de a intra mai repede la caldurica m-a  facut sa merg pe o scurtatura ce trece pe langa un  tomberon de gunoi si mergeam eu linisita cand un caine negru si mic incepe sa ma latre , ma opresc dupa  un garaj si ma asigur ca s-au linistit si cand  am iesit si eu de la adapost , mai rau , a inceput sa ma latre si sa vina dupa mine , eu ca  omul ce stie ca  nu-i bine sa fugi de  caine ca il intariti , incercam sa merg cu un pas  grabit ca sa scap de el , din nou , mai rau  a mai aparut unul si nu unul de ici de colea , ci cat mine de mare . Ce sa mai stai , am lasat  ghiozdanul in mana si da fuga drept inainte si curba , vazandu-l langa picioarele mele am luat scarile  magazinului la picior  , am deschis  usa s-am trantit-o panicata , imi cer scuze fata de cele  trei persoane si  ies doar cu capul pe usa sa verific daca ma asteptata  , vazand ca nu ma pandeste  am plecat , lasand in urma multe intrebari .
           In cele din urma  , lasand  patania la o parte , doi oameni ce  stateau la barfa ca de asa-i  romanul barfitor , nici macar n-au tresarit cand eu alergam cu dita mai cainele in spate .

Niciun comentariu: