15 februarie 2012

Adanc , adormita iarna ...

Pastrandu-te , vei reveni la mine ,
Aducandu-mi aminte durerea .

Raspandindu-se in ochii mei ,
Totul fiind mat ,
Fiecare om zambind , ei zambind ,
Impingandu-ma mult prea departe .

Si nu pot intelege ,
Totul este albastru .

Cineva , cineva din afara , ma poate auzi ?

Te voi avea acum , te voi avea , ma voi avea ,
Inima-mi inghetata ,
Uitata-n zapada ,
Iti stiu fiecare gand .

Si nu , nu pot fi singura , nu-i corect .
M-am ratacit si-am obosit ,
In adancita adormita iarna alerg ,
Nu ma pot regasi , nu ma simt .

Ma poti trezi ?

Si stiu ,
Te-am lasat ,
Imi ascund iubirea ,
O pazesc si-o inchid ,
Vizionand la  nesfarsit durerea ,
Nu inteleg , dar vreau sa stiu ,
Unde sunt si cine sunt .

Cineva , cineva din afara , ma poate auzi ?






Niciun comentariu: