28 aprilie 2012

Deocamdata zambesc


                 Desi prea putini stiu , eu m-am apucat de o dieta bazata pe un mic truc . Defapt nu-i un truc si nici macar o dieta , eu n-o pot vedea ca pe o dieta . Pur si simplu consum zilnic cu cel putin 500 de calori necesare organismului meu mai putin si nu simt nici o diferenta .  Nici urma de oboseala sau alte probleme ce se ivesc atunci cand incerci sa ti un regim .
                Eh... ma pot lauda ca pot manca orice , dar exista o conditie si aici intervine exercitiul fizic de care ma tin cat de cat , nu este unul strict , nu mi-am stabilit un program pentru acesta ( daca as fi facut-o renuntam din a 2 zi de  efort ) .
               Faza este ca nu-mi aduc aminte ziua cand am inceput aceasta " dieta " , stiu ca am mai mult de o saptamana de cand ma tin de ea si s-a dovedit a parea un succes pentru ca eu renuntam rapid dupa a 3-a zi .
               Oricum a trecut mai mult de o saptamana si pot zice ca am slabit  2,5 cm  in solduri , inca 1 cm in talie si 3 cm in bust .  Bucurie mare pe mine dar oricum mai am mult de munca pana o sa ajung la idealul meu .
              Stiti ce-mi lipseste ? Cantarul . Dar nu-i nimic , cu sau fara el tot voi slabi eu . Am un metru de croitorie si-l utilizez la maxim !

                                                                                     P.s. Marturisirea este unul din cei mai importanti pasi catre atingerea unui tel !

Niciun comentariu: