27 aprilie 2012

We pay attention for only seconds ...

                

                      Incep prin a explica titlul ales pentru aceasta postare : " We pay attention for only seconds ... " . Desi stiam ca uncele persoane n-au auzit de bunul simt , am incercat sa le accept ( mare gresala ) . Ma rog asta este alta poveste ce n-are legatura cu voi , deci sa incepem frumos . Am vazut astazi ca cei ce nu primesc atentie  trebuie sa o capete , chit ca trebuie sa vorbeasca ca niste ... ( si aici ma abtin sa comentez ) . Acuma nu este vina mea ca eu am fost vazuta mai bine de unele persoane si acele persoane mai prost , defat cred ca vina mea era ca ma aflam acolo ( asta este ) .
                 Totusi este bine ca nu pun nimic la suflet , cred ca daca as fi stat dupa gurile lor mi-as fi pierdut ce am mai de pret ( bunul simt ) .
                Si acuma incep cu adevarat :
                                  Treziti-va din somn , a-ti c-am zacut intre visuri nemuritoare si a-ti pierdut principalul lucru ce trebuie sa-l tine-ti legat de voi . Acel lucru ce va face unicat . Toti vedem ce pot fi alti , dar tot noi pierdem un lucru din vedere , ca noi putem fi si mai si . Eu , personal m-am plictisit sa vad cum multi zac si alti fug de ceea ce nu vor , din acesta cauza am ajuns sa ma intreb de ce toti procedeaza altfel ? Pai sa explic de ce , pentru ca se simt mandri de ei si sunt multumiti cu ce au sau pentru ca cred ca totul li se cuvine fara a misca un deget .
               Toti doresc sa traiasca viata in armonie , multi doresc sa detina faima si avere  , fiecare cu dorinta sa , dar revenim la cei ce vor faima si avere , crede-ti ca o meritati , crede-ti ca o puteti o avea ? Raspunsul meu este ca toti pot detine aceste lucruri total lumesti , dar vor da ceva in schimb pentru asta , ajungand intr-un moment pierduti in propriul lor vis si ne stiind unde sa  mai mearga .
             Faima si averea pot fi obtinuta in doua moduri : - prin munca
                                                                                    - prin minciuna si hotie

              Acuma cei ce-si doresc asta , decid cum s-o obtina .
                
       Revenind la titlul postari , eu am inceput sa scriu asta pentru ca am incercat sa inchid ochii in fata unor lucruri gresite si am inteles cu stupoare ca puteam pierde multe daca nu-i deschideam la tanc .
      In acest moment am inteles ca nu exista prieteni adevarati in cei ce ai incredere , am gasit prieteni adevarati exact in cei care nu crede-am ca o sa vad .

        In final  sa nu vafrica de dusmani ci de prieteni , sa nu va fie frica de prieteni ci de voi !

                                                              P.s. Niciodata sa nu spui niciodata !
                

Niciun comentariu: