24 aprilie 2012

Un nou capitol ...

 

I fight for my wishes !



Va veni si ziua unui debut , un gram de noroc va aparea si vei intelege ca un om doar cu talentul nu poate sa se ridice !

                            
                                De ceva timp am invatat ca poti fi oricine si sa faci orice daca crezi ca poti , poate nu-i asa , dar cu siguranta poti fi oricine .
                                Mereu am tratat oamenii cu racoare , insasi viata . Am jucat mereu un rol ca sa par exact ceea ce ceilalti vor si de cateva zile inteleg ca am gresit acolo si totusi n-as renunta  la acel rol , este ca o fatada ce te poate ascunde ei , cel putin pe mine nu ma deranjeaza cand ma jigneste cineva pentru ca stiu ca imi jigneste fatada , cu siguranta ei nu ma cunosc si nici macar nu vreau sa ma chinui sa-i fac sa vada cine sunt , de ce sa-i invat cum sa ma invinga ? In cele din urma stiu ca poate nici eu nu ma cunosc asa cum cred , sincer de cateva  ori m-am surprins chiar eu pe mine .
                               Imi place sa fiu indepedenta pentru ca ma face sa ma simt puternica si totusi sunt depedenta de familia mea , recunosc ca dabea astept sa-mi iau zborul in lumea larga si sa nu trebuiasca sa fug de trecut . Sincer nu mi-ar fi rusine de el , de ce sa regret ceea ce am facut si ceea ce fac ? Ar fi un fel de a spune ca iti ste rusine cu insasi persoana ta .
                               Mult timp am crezut ca daca nu port machiaj pot fi cunoscuta cu adevarat , gresit . Daca  cineva nu vrea sa te cunoasca sau vrea  dar nu stie cum , nu conteaza machiajul ci ceea ce tu vrei sa arati .
                              Cu siguranta  par ca stiu multe , dar cu mai multa siguranta am si eu partile mele goale care trebuie umplute si desi eu mi le cunosc , pot jura ca nu le voi arata , pentru mine e un mod de a fi . Imi place sa arat ca sunt documentata , desteapta si citita , dar cu toate acestea am multe lipsuri pe care lupt sa le acopar .
                              Multi nu stiu , dar si eu sufar . Adevarul ii ca nu-mi place sa arat , dar in orice caz lupt sa ma schimb . Am invatat ca ceea ce te loveste te face mai puternic !
                             Cea mai mare lupta am dus-o si o voi duce mereu cu mine . Stiu ca pot sa fac totul sa fie asa cum vreau eu , dar imi trebuie vointa , rabdare si munca . ( De aceastea au nevoie toti , se spune ca : " Niciodata sa nu spui niciodata ! " , deci mai bine invata sa nu spui " nu " cand poti sa gasesti un reper in toate pentru a raspunde la multe intrebari . Viata nu se bazeaza cel mai mult pe cunostinte ci pe inteligenta .Se  bazeaza pe reactii de momemnt , nu pe cele pregatite cu timp in urma .)
                            De ceva timp mi-am luat vointa in dinti si  cand va  veni timpul voi arata ca pot face orice vreau . ( Momentan nu astept acel timp ci continui sa merg mai departe )
                            Multi nu stiu ca ceea mai grea lupta e cea cu tine si cel mai greu pas este cel ce urmeaza , asa ca bafta tuturor !
                           Adevarul este ca-mi doresc ca tata sa aiba incredere in mine , imi doresc sa nu-mi mai fie frica de proprile reacti .
                         Mi-am promis ca o sa schimb vietii , mi-am promis ca o sa incep sa schimb totul o data cu mine , mi-am promis sa-i fac pe cei de langa mine sa zambeasca si in cele din urma mi-am jurat ca voi ajunge acolo unde mi-am promis .


                                                                                               Ps. Nu te opri din drumul ce te va aduce acolo unde iti doresti .

Niciun comentariu: