20 mai 2012

Finalul de drum = un nou inceput


                    
                  Mi-a placut sa stau si sa privesc totul detasat , de parca n-as fi acolo si totusi n-as fi putut sa fiu o parte din ceea ce sunt astazi comportandu-ma ca si cum as face parte din acel continut , din acest continut .
                 Cu siguranta toti m-au vazut ca pe o persoana ce n-are nevoie de probleme , ce nu se complica . Poate ma comport asa , dar o fac din simplu fapt ca nu se merita sa te complici pentru oricine . Ei iti spun ca iti sunt prieteni si la o adica " mica mare problema " te lasa si fara pantaloni de pe tine , daca ii mai ai . Prietenia este un mod de a trai , caci omul e facut sa socializeze si totusi asta nu depinde de acesta postare ,  sa mai zic ceva ?
                 In fiecare  dimineata ma trezesc cu gandul disperat : " ca am mai imbatranit o zi " si mai rau e ca adorm cu gandul :" daca maine voi mai fi ca sa-mi duc razboiul cu propria-mi persoana .   " Asta-i adevarul , pentru ca n-am motive sa multumesc unor persoane pentru ceva , bine am , dar nici ca intru in acesta discutie , discutie care n-are dreptul sa fie pusa in cuvantare .
                Imi privesc adesea chipul fara machiaj si ma gandesc daca ar fi cineva asa de puternic sa se complice cu persoana mea ? Adevarul este ca ii poti uimi pe toti doar pentru o clipa s-apoi devine obijnuinta , pana la urma de ce sa te chinui ? Intr-un final incepi sa intelegi ca trebuie sa fi exagerat de machiat ca sa  fi pe placul lor , pentru ai  uimi si nu in final pentru ai face sa creada ca esti printesa sau print .
              Intr-un final cu toti vom uita ca am fost candva cunostinte , caci eu nu pot spune ca  am fost prieteni , ma doare sa ma gandesc la multi ca la niste prieteni , poate din cauza ca as vedea cu ochii si mai deschisi ca ei n-au stiut sa fie acolo cand am avut nevoie de ei .
              Sincer , hai sa ne certam pe noi si apoi pe alti , hai sa invatam sa ii iertam pe ceilalti si la final pe noi . Poate asa vom invata ca stand cu armele nu vom lega nimic , poate doar ura si durere . Daca vom sti sa iertam , vom sti si sa ne salvam , vom fi mai puternici si cu mult mai curajosi .

P.s. N-ai nevoie de curaj ci de tupeu ca sa fi tu !
Deci fi un tupeist/tupeista !
















Niciun comentariu: