19 mai 2012

Bucata cu bucata


               Bucata cu bucata ma voi rupe de ceea ce traiesc acum , de ceea ce am in momentul de fata . Chit ca voi da gres in ceea ce am sa fac nu voi regreta , nu voi regreta faptul ca n-am fost in aceea stare . Sunt sigura ca nu pot face din prima ceea ce vreau , dar la fel de sigura sunt ca visurile devin realitate atunci cand lupti pentru ele .
              Prima data cand am mers nimeni n-a stiut , m-am ascuns si atunci , de ce nu m-as ascunde si acuma ? Nu-mi este greu sa recunosc ca ma simt o umbra a propriei fiinte si-mi reamintesc ca nimeni nu-mi poate dicta ceea ce sa fac .
              Soaptele din visele mele ma indeamna sa-mi joc rolul vietii de parca as fi pe o scena depizand de aplauze voastre , ale unor oameni care nu stiu ce simt sau cum supravietuiesc printre gandurile lor . Ganduri ce nu vor fi niciodata dragute , pentru ca si cel mai bun prieten te va invidia , ura intr-o parte a inimii .
              Am invatat sa fug din cauza ca n-am stiut niciodata ce inseamna sa-ti versi sufletul unei persoane , voi m-ati invatat ca in viata trebuie sa porti masti ca sa nu poti fi ranit .
              Faptul ca nu stiu ce inseamna aia dragoste din partea unui strain , nu ma impiedica sa ma simt iubita .
              Singurul lucru care ma face sa lupt este ca stiu mai bine ca multi ca trebuie sa inveti inainte de a alerga . Pas cu pas , pasesc in a voastra lume , ascunsa de cuvinte fara sens , ascunsa intre panze obligate sa-mi ascunda adevarata fata , fata pe care uneori si eu am impresia ca nu ma cunosc . Din cauza asta de multe ori voi afirma : " Nici macar tu nu te cunosti ! " , am avut aceasta surpriza pe propria-mi piele .
               Timpul in care nu voi mai fugi de ura voastra va sosi si este ok din partea mea , caci cu toti trebuie sa ne intalnim o data si o data cu propria lupta .

                                                                                 
P.s. Doar adu-ti aminte primi pasi ,
atunci vei vedea ,
ca esti cu adevarat
un LUPTATOR ! 

Niciun comentariu: