5 mai 2012

So strange

                            Pagina ce-mi  scrie viata va lua foc , caci va urma si ziua unui debut . Imagini in care oameni sunt prieteni vor lua foc , caci vor vedea intr-un final zambetul fals . Un gram de noroc , sa fiu  la momentul potrivit unde trebuie si voi avea tot . Pagini pline de amintiri  imi vor zbura  pe langa ochii , ii voi uita pe cei ce m-au tras in jos .  Sa pot zice fericita , a venit si momentul pe care-l asteptam , sa fie pasul acelei persoane care lupta pentru ceva .  Intr-un final cei ce privesc viitorul , au iluzii optice , pentru ca cu talentul nu faci nimic , daca n-ai muncit pe langa . Sa fac ce-mi place si sa pot zambi chiar si din sicriu , este o dorinta , nu un vis .
                           Sunt momente magice , atunci cand se sfarsesc si vin altele , mai bune sau mai rele . Trag sa ajung acolo , sa fac ce-mi  place , intr-un final sa performez pe scena si nimeni sau nimic sa nu-mi poata schimba gandurile .
                           Haide , incearca sa ma darami , nu poti , n-ai cum , totusi nu te lasa . Caci eu nu ma las si nu ma voi lasa . Imi voi juca cartea pana la final si voi arata ca desi am picat , m-am intors acolo unde-mi e locul .
                           Poze imi arunca amintiri in fata ,  rasfoiesc amintiri si ma gandesc cum  le voi rasfoi mai incolo . Am ajuns sa invat din trecut , caci viitorul este incert . Talentul nu ma va face mare , ci munca din spate . Privesc la viitorul caci el  stie sa birueasca , pe cand eu trebuie sa-l biruiesc jucandu-mi cartile cele tin ascunse , intr-un colt de umbra ca sa pot evada .
                      

  Hei , m-am schimbat si ce daca , fiecare cu inceputul sau .



P.s. Trebuie sa tragi sa fi o stea . 

Niciun comentariu: