15 iulie 2012

Februarie-n decembrie




Era ca luna lui decembrie ,
In aceea luna de februarie ,
Cand ea plangea pe al sau umar ,
Si eu incepui sa numar .

Sper sa vina un dulce decembrie ,
Ea sa-mi sanda-n brate ,
Si sa-mi  cugeteze dulci cuvinte ,
Ce el le auzea-n luna lui februarie .

Sa danseze la un dineu doar cu mine ,
Sa privim amandoi miile de dune .
Asa cum ea dansa cu dansul ,
Incercand sa vada apusul .

Sa-I vad dulcele surus ,
Ce langa el parea dus .
Sa-mi pluteasca-n fata ,
Intr-o rochie de-o pura albeata .

Sa-mi devina fatala ,
Exact ca-n acea dumbrava ,
Unde frunza-I mai domoala ,
Decat  a ei inimii otrava .

Sa-mi surada mai ceva ca-n iulie  ,
Cand culegea zmeura ,
Pentru a lui amara gura .
Asta vreau in acest rece decembrie .


Sa-mi cante ca lui la apus ,
Atunci cand visul mi s-a dus .
S-o vad in al meu pat ,
Asa cum lui i s-a dat .

Imi doresc  ca acest suflet rece ,
Sa iubeasca acest decembrie .
La fel cum ura acel februarie ,
In care ea avea doar ganduri pure .

Acum  , la acest final de dans ,
Imi mai doresc un dans .
Asa cum ea-l dansa in februarie ,
Alaturi de a lui prostie .

La final de decembrie ,
Vreau sa-mi reneg sangele ,
Langa ea sa revad dunele ,
Doar ca acuma nu-i acel februarie .

Cand ea traia  .
Cand ea radea .
Cand ea supravietuia ,  
Ca o adevarata ea .

Recele decembrie ma cuprinde ,
Parca ma ucide ,
Dar , el nu ma mai surprinde ,
Caci oricum acum m-as sinucide .

De ce n-as alege ca ea ,
Cand acuma-i lunea ,
Cand ea se sinucide .
De ce nu m-as sinucide ?

Niciun comentariu: