13 mai 2012

Parul gras - solutia mea


                      N-a c-am inceput sa vorbesc si despre problemele mele , acesta-i doar inceputul si stiu ca nu va fi si sfarsitul .
                      
                     Am ales ca astazi sa scriu despre problema mea cea mai grava , parul ! Am un par bogat , poate din aceasta cauza nu prea l-am lasat lung . Problema ca este gras , e oribil sa pleci de acasa cu parul frumos de acasa si sa te intorci cu el oribil . 
                    Pai , pentru inceput doresc sa spun ca pe mine nu m-au ajutat sampoanele pentru par gras , bani cheltuiti aiurea . Am descoperit de c-am o luna o solutie care  da si roade , eh . Asa ca  va invat si pe voi  micul meu secret .
                    Luati o sticluta de jumate de litru , umpluti-o cu apa si adaugati o pastila de aspirina efervescenta , agitati-o inainte de fiecare utilizare . Eu dupa ce ma spal pe cap  cu mare grija , imi ud parul inainte de al usca ( cu feonul ) il ud cu aceasta solutie si il usuc la treapta 4 din cele 6 pe care le are feonul meu .
                    Sper sa va ajute ! Bafta !
                                         
P.s. Nimeni nu-ti poate  spune ca esti oribila !


Niciun comentariu: