8 mai 2012

Universalul nimic

Poate iubesc mai mult ,
Acel rosu sangeiu .
Si nimic nu s-a schimbat ,
Sau poate doar ploaia .

Nimic nu s-a schimbat ,
Sau poate doar inimile noastre .
Nimic nu s-a schimbat ,
Sau poate cenusia noastra casa .
Nimeni si nimic nu mai mai cheama acasa ,
Totul si nimicul ma tin in loc ,
De parca as fi unica lor speranta ,
Dar a mea unica speranta si-a luat aripile .
Si vad un alb stralucitor ,
Ce ma lasa-n intr-un gol rozaliu .
Cred c-am ratat ,
Si cu siguranta nimic nu s-a schimbat .
Vuietul vailor inca-mi strabate  sufletul ,
Poate-mi arata c-am decazut ,
Nu stiu sau nu vreau sa cunosc adevarul ,
Pentru mine nimic nu s-a schimbat .
Noi inca suntem impreuna ,
Asta-mi spune inima .
Nimic nu s-a schimbat ,
Poate eu care te iubesc mai mult .
Si-ncerc sa respir ,
Dar nu pot ,
Sunt pierduta-ntr-un paradis universal ,
Ce-mi cutremura sufletul ,
Si-mi arata ca ma vrea ,
Pe cand tu , ba .
Si intr-un final , cu siguranta , nimic nu s-a schimbat !

Niciun comentariu: